
Strategi & forretningsudvikling. Organisation & ledelse. Marketing, branding & kommunikation. Personlig udvikling.
Jeg brænder for at udvikle, forandre og skabe værdi for virksomheder, organisationer og mennesker. Jeg arbejder engageret, målrettet, kvalitets- og resultatorienteret. Jeg stræber efter at gøre en signifikant forskel.
Min professionelle tilgang er dels forretningsmæssig/kommerciel, hvor jeg bl.a. udvikler strategi, identitet, omdømme, positionering, branding, salg, marketing, kommunikation, commercial & customer excellence. Dels ledelsesmæssig/organisatorisk, hvor jeg bl.a. udvikler organisationer, lederskab, purpose, kultur, værdier, employer brand, teams, samt ledere, specialister talenter og andre.
Fra 1988 arbejdede jeg i forskellige ledende stillinger i virksomheder med ansvar for bl.a. strategi, forretnings- og markedsudvikling, produkter, marketing, salg, key account management mv. Jeg har siden 1994 primært arbejdet som managementkonsulent, erhvervscoach, underviser, træner, foredragsholder, facilitator mv. Jeg er forfatter af to fagbøger: Branding i et nyt perspektiv (1999) (om strategisk marketing & branding), samt Vil du det & har du det? Så vis det! (2017) (om personlig ledelse, branding og kommunikation.
Director, People & Performance
Managing Director, Inspira
Strategic and Managing Director, Publicis
Managing Partner, Valør & Tinge
Managing Partner, one2brand
Marketing Director, DBU
Senior Consultant, PA Consulting Group
Senior Product Manager, Schulstad
Product Manager and Nordic Advertising Manager, Robert Bosch
Marketing Assistant and Product Manager, Pioneer Electronics